четвъртък, 14 май 2020 г.

Молитва за Изобилие




                                               Молитва за изобилие

От Светлината на Вселената, която Аз съм.
Любовта на Вселената, която Аз съм.
Силата на Вселената, която Аз съм.
От сърцето на Вселената, което Аз съм.

       Повелявам:

Аз обитавам сред безкрайното изобилие. 
Изобилието на Вселената е моят безкраен източник.

Реката на живота никога не спира да тече. 
Тя тече през мен към пищно изражение. 
Доброто идва при мен по неочаквани пътища и Бог работи по безброй начини да ме благослови.

Сега отварям ума си, за да получа моето благо. 
Нищо не е - прекалено хубаво, за да е истина. 
Нищо не е - твърде прекрасно, за да се е случило. 
С Вселената като мой Източник, нищо не ме удивлява.

Не съм обременен с мисли за минало или бъдеще. 
Нещо си отива. Друго тепърва предстои.

Със силата на моята вяра, съчетана с целенасочените ми безстрашни действия
 и дълбоката ми хармония с Вселената, 
моето бъдеще е създадено и моето изобилие се проявява.

Аз моля и приемам, да бъда издигнат сега и занапред във Висшата Истина. 
Умът ми е тих.

От този ден нататък давам свободно и безстрашно на Живота и Живота ми отвръща с великолепно умножение.

Благословиите идват от очаквани и неочаквани посоки. 
Вселената ме осигурява по чудесни начини.

Наистина съм благодарен. И нека бъде така!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, оставете своя коментар тук: